söndag 22 januari 2012

love u east!

Tobias har varit hos mig hela helgen, vad har vi gjort. Jo i fredags efter skolan så åkte vi till Borås och åt ute och kollade bio för att fira våran ett års dag lite bättre. På bussen hem, det var proppfullt eller så gott som i alla fall, hehe. Sen så åkte vi hem och vi kollade en film och då somnade jag, hehe. Men jag har sovit gott.
Igår så skottade han hela parkeringen utanför, duktigt! Stolt över min Tobias där ja ;)
Det har blivit fyra filmer på nästan två dygn haha.

Tobias tro det eller ej men det roligaste var innan idag när vi var ute och du typ aa kastade ner mig i snön så jag blev blöt eftersom jag inte hade någon jacka, att snö kan vara så kallt, haha ^^ Men stort tack för att du inte mulade mig haha :D

Tack för en toppen helg älskling! ;D
//Din Michaela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar