Här är en bild på mig när jag är ute och cyklar.
torsdag 31 december 2009
Nyårsafton <(¤¤,)>
fredag 18 december 2009
skolavslutning
Hej!
I dag hade grimsås-skolan skolavslutning i kyrkan, vi gick i fackeltåg till kyrkan. Prästen prata lite och några elever spelade på lite instrument. Sen sjöng vi lite sånger när det var färdigt fick vi gå hem och bara vara under lovet. =) Och nu har jag varigt i Ulricehamn.
I dag hade grimsås-skolan skolavslutning i kyrkan, vi gick i fackeltåg till kyrkan. Prästen prata lite och några elever spelade på lite instrument. Sen sjöng vi lite sånger när det var färdigt fick vi gå hem och bara vara under lovet. =) Och nu har jag varigt i Ulricehamn.
söndag 13 december 2009
I Ullared =D
I går hann jag inte skriva något så jag gör det nu, i går var jag och " min familj " i Ullared och handlade lite saker t,ex kläder och batterier, sen köpte jag skor. Men före det hälsade vi på några kompisar. sen efter Ullared åkte vi hem. I dag har jag varit i Dalstorp.
Jag gick förbi Boris Vd:n på gekås
onsdag 9 december 2009
min laserpekare
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

