torsdag 20 oktober 2011

HEHEHEHEHEHE idag har jag varit med raod de har varigt kul! :P öm vi började med att äta lite sen typ snackade vi lite och "ritade" DE VA KUL! sen lite musik HÖMMM lite..! sen gick vi ut lite och jag visade mig moped! HEHE och körde runt lite..! HOST de är mjukt ute nu HOST! (Y) sen tänkter vi OFC köra lite bil men bilen startade inte! sen lekter vi med ståltråd HAHAHAHAHHA! och de tog sig tid sen! åt rado lite CHIPS! JAG HAR GODISFÖRBUD SÅ ÄRET INTE GODIS MER...! ;o HAN ÅKTE HEM LITE EFTER sju sen dess had jag suttit vid fb och chattat och va nyss och åt lite billy:s pizza och OBOY! (Y) LOVE...! nu lysnar jag på Guns N' Roses - Knocking On Heaven's Door  <3

ömm ska snart bda och sova är trött och imorgon kommer min älskling! (Y) me hare gött! ska få min söt nos te och skriva ett inlägg imorgon! :P
PUSS älskar dig michaela! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar