lördag 14 november 2009

FF hela kvällen

Hej i dag hade jag tänkt att berätta lite om i går och i dag. I går skulle mina föräldrar åka till Nittorp på Riggos rullande, dom kom hem ca 01:30. Våran klass skulle ha disco men vi kunde inte det. Vi spelade lite biljard, Vi var ute i snön och skottade mycket Amanda min syrra hade en kompis, dom lagade lite taco. Min kusin Fredrik skulle sova över tills i dag. På kvällen kollade vi på en film, den hette Speed den är bra för att det är mycket action. I dag har jag och Fredrik varit ute och skjutit med min pilbåge, och lekt lite.

1 kommentar:

  1. Bra att ní kunde ha kul, trots att det inte blev disco. Speed låter som om det var mycket action.... Låter kul med pilbåge.... kanske kan du berätta om den också, nu när spökhistorierna snart är klara, och vi kan börja med fritidsintressena....

    SvaraRadera