torsdag 8 oktober 2009

Bild i skolan


Hej i dag i skolan fick vi ha en annan lärare, för våran var sjuk. I dag hade vi bild. Det var roligt men lite pratigt. I våran klass har vi en praoelev, som skulle göra bilduppgiften. Praoeleven han är lite tråkig för att han pratar nästan ingenting. Nu kl 18:50 sitter jag och tar bort styrservot för att jag måste laga den. Det är väldigt mycket pill med nitrobilar, men det är roligt. Kl 19:20 är jag klar med bilen. På bilden skulle vi göra en liten ritning, av sitt rum. Det var ganska roligt men jag hann inte göra fädigt.

2 kommentarer:

  1. Du får göra färdigt din bild nästa vecka. Jag var nere i skolan och kollade på dem. De var fina. Praon hade lärt er det här med perspektiv alldeles utmärkt.

    SvaraRadera
  2. Kommer du att fortsätta att rita ditt rum på bilden eller får du göra den färdig hemma? Jag kommer att ha Natta som prao nästa vecka på Humlan, det kommer att bli roligt, hon skrattar ju jämt....eller vad säger du?
    Anette

    SvaraRadera